tisdag 9 december 2008

Då har man lämnat idyllen

















Jahapp känns overkligt nu sitter jag hemma på rummet i midsommarkransen igen. Ute fanns inte ett spår av snö (fördelaktigt med mors rullväska) inget slask heller, som tråkig höst.
Hemma i Näsåker i morse när jag åkte var det riktigt kallt -14 solen sken och allt var vitt .
Mina yngel i akvariet har växt och de andra fiskarna mår bra ,dom säger att jag varit saknad-blubbblubbblubb. Blommorna har saknat mig oxå det ser jag på dom. Häftmassan har nått sin bristgrens nu kommer allt jag satt upp inom en snar framtid ramla ner. Det är så med häftmassa den har ett bästföredatum. Hittils har tre grejjer ramlat ner.
Jag nyser väldigt mycket det är ett dåligt tecken, att bli sjuk nu jusst det få dagar jag ska göra någonting viktigt som att åka 64 mil för . Men det ska väl lösa sig. Imorgon stundar allvaret med arbetsintervju och svaren om framtiden.






2 kommentarer:

Mirijam sa...

Men... du åker upp igen till jul va?

Ida sa...

Jajjemen jag ska skynda mig på här i sthlm vill egentligen inte alls vara här nu.