onsdag 10 december 2008

Rätt så bra


Nu var det gjort. Det gick helbra, dom tackade ja direkt efter intervjun så nu blir det ett par dar här i stan med inskolning. Tjejen verkar jätterolig hennes stora intresse är pyssel hon har bestämt sig för att jobba på panduro när hon blir stor. Jag tror vi kommer överens rätt bra hon å jag. Hennes assistenter var trevliga oxå. Och en av dom visade det sig har haft samma dagisfröken som jag fasst på olika dagis hon i södertälje och jag i näsåker de e saidi hur de nu stavas. Jusst då kändes det som att världen krympt ihop till en ärta. Jag är nöjd, dessutom betalar jobbet mitt sl-kort och resan tur o retur näsåker stockholm.

Till the big surprise. Min käre huskamrat från öland är i sthlm vi har inte träffats på 2.5år dock bara en halvtimmeskaffe men imorn så. Sist men inte minst så såg jag den fulaste hund jag sett Som den frös, men värst var hundens ägare hon hade seriöst en pälsväst med samma färg som hundens lilla tofs på huvudet . HUR tänker hon ?? Försöker hon bli hund och göra hunden till mäniska? det blev tyvär inget kort på henne. Men hunden!

2 kommentarer:

linda - mantra sa...

men, nakenhundar e ju underbara! ja o mitt ex. hade en som såg ut typ så där.. dock lite mörkare. helt underbar och ja ska ha en ny nakenfis nån gång! :D

Anonym sa...

kul att det gick bra allting, det gör det för mig med......barnen sköter sig gudomligt. Det finns verkligen märkliga djur i vår herres hage ...mänskliga sådana också......längtar