onsdag 31 december 2008

Sista inlägget 2008

Näsåkers kyrka i all sin prakt
Byggande av ballong

Testballong


Kattmamman



Popklubb på hotellet

Max och Odin på pulkajuldagen


Mor och jag stal en gran i skogen

30-årsjul hos Kusin Elin

Vacker vy över åkern


Sparken päronen fick i julklapp

Nu sitter jag hemma hos päronen i köket och tänker att ett sista inlägg måste jag få till.
Snart är man på plats i stockholm igen med det nya jobbet , det blir nog kalas. Ej längre ska jag behöva åka 1,5 timme för att komma till jobbet nu är sträckan nere på underbara 30 min. Till sommaren om jag skaffar en cykel med inbyggt lokalsinne så ska jag börja cykla till jobbet.
De får bli mitt nyårslöfte.
Ikväll blir det fira av med thaiballongerna vi byggt och skumpan jag köpt för att inte tala om ölen. Och nu känner jag att jag skrivit nog här ska ladda bilder.






Inga kommentarer: