torsdag 13 mars 2008

Norrland


Jag längtar. På torsdag ska jag åka hem till päronen i Näsåker, allt känns bra med denna resa. Jag får åka bil upp med en mycket omtyckt person som jag allt för sällan träffar. Jag ska få gå på hotellet och kalasa med hela byn, det är aldrig tråkigt. Min lilla familj Carin å Albin kommer oxå så allt kommer vara bra bli bra kännas bra. De ska oxå bli väldigt skönt att lämna stora huvudstaden ett tag , jag behöver andas. Men de som känns bäst för tillfället är att det är vinter i Näsåker och någon sån har jag inte fått uppleva mycke detta år.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Åhhh. Hälsa den lilla byn från mig!

mamsen sa...

Jag längtar också....så det är lite synd det kör ihop sig med bb-jouren. Den så kallade ketchupeffekten slog till. Flippat med delfinfolket.....svårt att veta om det är skämt eller allvar. Och så gör du så flippade fiiina bilder. Kramar från mamsen