måndag 31 mars 2008

Karusellvägen


Ja på ny adress nu på riktigt.
Nu e jag västberga-bo jippii känns omåttligt skönt att ha flytten överstökad sängen som jag fått av en snäll vän har efter mycke om och men kommit på plats blommorna har flyttat in i fönstret , mina fiskar har fått smaka på äkta karusellvägskranvatten.
Men helt flyttklar e jag ju kanske inte de återstår ju faktiskt att packa upp lådor och få ordning på kläder osv och vissa beståndsdelar till ett möblerat rum fattas som typ bokhylla skrivbord och gardiner (mamma jag vill ha gardiner typ enkla vita, så nåt hemifrån ville jag ha ändå)-
Och ikväll skall jag äta min första middag här och de med en hitbjuden vän.
Det som helt klart är bäst med den här flytten det är att jag har en dörr!

3 kommentarer:

Anonym sa...

har uppfattat signalen, kära du...... kommer med posten leveranstid snabbast morsmöjligt kramar och grattis till dörren

Ida sa...

det tackar jag för kära mor

Mirijam sa...

Åh vad mysigt med en dörr och säng och middag med en vän. det är så bra att flytta på våren, värsta vårstädningen, utrensningen och fräschören inför den ljusa tiden. Tjo!