måndag 10 november 2008


Tantintressen är vad jag har.

Sen jag var liten har jag tyckt om hemmets och allers ,det händer att jag köper en ibland men lite i smyg, jag läser den inte på tunnelbanan direkt.

Virkar gör jag oxå , jusst nu virkar jag ett fodral till min laptop förra vintern virkade jag vantar.

Korsord... det slog slint i skallen på mig efter cypern. Jag hade med mig en korsordstidning dit och när den tog slut mblev jag lite smågalen och jagade korsord i högsta hugg och de har hållt i sig jag har alltid en eller två korsordstidningar. Jag hade innan dess inget vidare stort intresse för korsord.

1 kommentar:

Anonym sa...

korsordsintresset är nog bergis en ärftlig åkomma som går i familjen.I dag är det Nickes födelsedag....sänd en tanke till himlen.....själv skall jag tända ett ljus på graven pussar och kramar