söndag 16 november 2008

Glatt Fullt Sorgligt Hejdårå


Jahapp nu har dom båda åkt, mina två fina vänner å inte tänker dom komma hem förrens sommaren typ. Hur kan dom göra så mot mig bara lämna mig såhär för vaddå ?? vad är en resa till 3 världsdelar jämfört med en stockholmsvinter med mig.

Själv tänker jag ha den bästa tiden i mitt liv inte alls vara bitter och avundsjuk för att inte jag fått arslet ur och sparat massa pengar osv.

Men kanske jag är på god väg jag sparar faktiskt om än så lite är det betydligt mer än jag någonsin sparat.

Det blev en fin hejdåkväll för vännen My trots det faktum att vi inte ska ses på väldans länge . Många goda timmar med öl i gott sällskap!

. 26timmars jobbpass dagen efter är väl inte riktigt lika roligt men det gick.


Imorn är jag ledig!!! en hel dag. Jag ska spendera den med mina uppisar Knut och Thet .

Inga kommentarer: