måndag 28 april 2008

Helgen



Jag fick två saker i helgen det första var ett otroligt fint och välbehövligt paket, ett par nya rosa lurar till min rosa ipod, Fexxe har då tänkt på mig. Mina andra lurar hade gått i totalkras dagen innan men det hade jag inte hunnit nämna för fexxe.
Vi var på hans videodisco det var ett heltufft ställe men vi kom sent och var väldigt trötta så vi missade lite av konfekten så jag hoppas verkligen att videodiscoandet kommer att fortsätta som en trend.

Den andra saken jag fick var en rejäl smäll, det var på realesfesten för S120D Vi hade sjukt roligt (med undantag att fexxe aldrig kom in) vi dansade rövarna av oss och var glada ihågen rätt som det var under dansens gång drämmer en puckad brud till mig över örat och tinningen typ så de ringer i skallen på mig, så var den kvällen förstörd... Jag hade inte ens gjort henne ett endaste dugg , hon dansade in mig hon spillde ut min öl över mig å sen så slår hon mig. Hon hade inte alla hästar i hagen om man säger så. Men över lag har jag haft en kanonhelg!

Inga kommentarer: